25 Nov 2011

PerangFilem di Akhbar


Bukan nak buat gempak. Artikel PerangFilem dulu pernah disiarkan di akhbar arus perdana (belum wujud PerangFilem pun masa tu, dan tak pernah terfikir wujudnya blog ini). Ini cerita lama, semasa sedang belajar di pusat pengajian tinggi (tinggi la sangat) dalam tahun 2002/3 lebih kurang. Oh sudah lama tu, PF bukan muda lagi sekarang (punyalah lama masih tersimpan). Harap sesiapa jangan ambil hati dengan tulisan itu kerana kedangkalan usia masa itu.


6 comments:

Mamü Miguel Ellezda Vies said...

Waaa NICE!
Hahaha... Kalau aku mungkin kurang sopan sikit kot bab mengomen Yusof Haslam.

PerangFilem said...

ya la masing2 mulut laser kan hehe. Walau bagaimanapun Samsul tak ikut jejak ayahnya..

Hans said...

best2
dulu2 review filem aku ada sebuah suratkhabar curi ambil
sebiji sama macam aku tulis...
ahahaha

PerangFilem said...

ye ke? suratkhabar mana la tu kan...

Hans said...

suratkhabar jenis kompak....
aku ingat lagi review aku pasal filem Karak....
hohohoho...

PerangFilem said...

ada simpan x? atau snap gambar?
Sinar
Kosmo
.....